czwartek, 20 lutego 2014

Powrót.

O kurczę. Dłuuuugo mnie tutaj nie było. Serio. No cóż, zwykłe lenistwo, słomiany zapał itd. Tyle przegrać wowowow. Ale co się przez ten czas działo? Czytałam i to duuużo. Książki nie mieszczą mi się już na półkach, wydałam na nie chyba fortunę. Niedługo kupujemy dodatkową półkę, ale nie mam pojęcia, gdzie ją postawię. Ee tam, jakoś się zmieści. Może. Ogólnie wyrobiłam sobie gust czytelniczy bardziej zwięźle. Teraz baaardzo przepadam za Stephenem Kingiem oraz Carlosem Ruizem Zafonem. Ojjeej, Cień Wiatru jest niesamowita. Polecam ją każdemu! Aktualnie czytam ,,Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika''.



Oprócz książek, znów wróciłam do Supernatural. Jestem aktualnie na początku piątego sezonu i to jest takie niesamowite. Kiedyś, chyba od drugiego sezonu przestałam oglądać, bo wkurzałam się na te wszelkie limity, ale za sprawą koleżanki znów jestem na premium. No cóż, są ferie, a ja chciałabym odpocząć. Nie wiem czy będę dalej regularnie prowadzić tego bloga, bo mam w planach założenie drugiego z przyjaciółką. Muszę jeszcze tamten przyozdobić i naprawić mój aparat. Tylko szkoda mi tutaj tych wszystkich wyświetleń,komentarzy i kontaktów. Ale cóż. Może zaczniemy też kręcić filmiki? Zobaczymy. 



Jejku, tyle się działo jeszcze i w szkole. Projekt gimnazjalny, dużo roboty, połowinki, jeszcze więcej - musiałam robić wszelkie zaproszenia i ozdabiać sale, żeby był klimat. Ale trzeba przez to wszystko przejść, aby potem mieć spokój. ~ Yeey Poznałam też dużo ciekawych youtuberów i ogólnie kanałów, a co tam,  napiszę listę:

- 5 sposobów na
- AdBuster
- Azjatycki Cukier
- Birdy


I wieleeee, wielee innych. Ale to już nie chcę pisać :d I tak dużo napisałam. A Wy znacie jakieś ciekawe kanały? No wiecie, ferie, nołlajfienie. Jak będę miała znowu aparat, to z pewnością porobię zdjęcia i  może napiszę parę recenzji itp.... Dobra, lecę robić obiad. WWOWOWO. Niech los Wam sprzyja!

Dean, zgadzam się. Całkowicie, serio.


PS: Dobra, przegrałam życie. Założyłam aska, którego tak nie lubiłam. No cóż, siła wyższa (czytaj: nuda i ciekawość). Jeżeli chcecie mnie o coś zapytać, to zapraszam tutaj :


( jestem taka zdesperowana, że aż sama sobie klikam losowe pytania. jezu, serio przegrałam życie xd)

A tutaj jeszcze link do mojego konta na weheartit.com - TUTAJKLIK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.