wtorek, 30 kwietnia 2013

Nowa książka + film ♥

Cześć. Na wstępie muszę niestety napisać, że nie odzyskałam jeszcze laptopa. Siostra nie chce go oddać *_* Więc dzisiaj będą zdjęcia robione z komórki, bo do niego mam tylko kabel... Więc z góry przepraszam za jakość. Poza tym mam już przygotowane zdjęcia z ostatnich zakupów. Tylko poczekać, aż będę mogła je wrzucić do kolejnego posta.


No więc zaczęło się wolne. W końcu możemy wypocząć i zregenerować swoje siły. Każdemu z nas na pewno się to przyda. Niestety, ale nie mogę jakoś dobrze spożytkować dzisiaj wolnego czasu, bo za oknem deszcz :c Szkoda, bo chciałam na rowerze pojeździć. Ale w szkole było spokojnie, w sumie nic ciekawego. No, może poza tym, że poszliśmy na ostatniej lekcji do kina na przedstawienie o narkotykach, dopalaczach  i tym podobne.



Kończąc o szkole, chciałabym pokazać wam książkę, którą kupiłam dzisiaj w drodze do domu. Z braku pomysłu na siebie wstąpiłam do najbliższej księgarni i kiedy zobaczyłam autorkę Camillę Lackberg to wprost musiałam zdobyć to cudo. Jako, że jestem wielbicielką kryminałów i podobnych powieści to bardzo ucieszyłam się, że w końcu w mojej małej mieścinie mogę kupić jakąś książkę tej autorki :) Słyszałam o niej dużo dobrych rzeczy, ale co ja będę przynudzać, zobaczcie sami:


Oczywiście, już zabrałam się za czytanie :D 

,,Jest październikowy poranek. Rybak wypływa łódką, aby opróżnić więcierze, które zastawił na homary. Przy ostatnim coś się mocno zacina. Mężczyzna przeczuwa, że nie będzie to zwykły połów, i nie myli się - w siatce więcierza  tkwi ciało małej dziewczynki. Policjant i jego koledzy z komisariatu mają do rozwikłania kolejną skomplikowaną zagadkę. Podczas sekcji zwłok w płucach dziecka wykryto słodką wodę i ślady mydła. Ktoś utopił małą w wannie i wrzucił zwłoki do morza. Kto i dlaczego zamordował dziecko? Odpowiedzi należy szukać o odległej przeszłości...'' - opis z tyłu książki. Kogo, jak kogo, ale mnie natychmiast zainteresowała. Nie wiem, może to troszeczkę za brutalne jak na mój wiek, ale cóż ja poradzę...? c:


Dzisiaj jeszcze chciałabym urządzić sobie maraton filmowy, w którym z chęcią chciałabym zobaczyć Straszny film 5, tylko, że... nie wiem gdzie go mam obejrzeć. 

Wiecie gdzie jest dostępny Scary Movie 5 po polsku? 


6 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award -> http://carmelovaa.blogspot.no/ :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka z Twoich opowiadań wydaje się być super. Na pewno jeśli ją znajdę to kupię :)
    Straszny film <3 Kocham to
    http://deeelisss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tej książki nie widziałam. W sumie rzadko jestem w tej części biblioteki raczej wolę fantasty ^^ Muszę w końcu spróbować czegoś innego :D No ja niestety nie wiem gdzie można zobaczyć 5 część ale 3 można na zalukaj, bo dzisiaj właśnie oglądałam szukając części 5 :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie : indzia-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przeczytasz, to daj znać jak wrażenia :)

    verliefd-op-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem ;(
    fajny post :)
    juleczkablog.blogspot.com skomentuj :) +obserwuje zrób to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tego typu książki. Pewnie zaraz będzie na mojej półce ; )
    a straszny film 5 na razie tylko w kinach, ale za niedługo będzie pewnie w internecie.

    cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.