poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zabiegany dzień

Dzisiaj mam tyle na głowie. Z trudem znajduję czas na napisanie tego posta, ale jak ja się uprę, to kropka. W szkole 8 lekcji, kartkówka z j.polskiego, matmy oraz oczywiście z niemca. Na dodatek sprawdzian z fizyki...Oczywiście, musiałam głodna siedzieć przez te osiem godzin, bo zapomniałam kanapki i kasy, poza tym sklepik zamknięty. Koszmar, kiedy tylko dostałam się do jedzenia w domu...♥


Przed chwilą wróciłam z dodatkowych zajęć z matematyki, by nadgonić materiał i czeka mnie zaraz pójście na muzykę, a potem od 21:00 odrabiać lekcje. Na szczęście jutro tylko 6 lekcji i potem MAJÓWKA. 
Planuję poświęcić się wtedy blogu i coś pozmieniać, dodać i tym podobne. Ale to się jeszcze zobaczy. Może dodam parę zdjęć ze wspólnego wypadu wraz z Pauliną do lasu i z wycieczki rowerowej. Tylko muszę jeszcze odzyskać laptopa, bo oddałam na kilka dni siostrze ciotecznej. Kiedy go odzyskam, z pewnością zrobię post o nowych rzeczach, które kupiłam ostatnio w tamtym tygodniu. 


Mmmm... Truskawki ♥



Pewnie słyszeliście tę piosenkę. Mnie ona tak bardzo wpadła do ucha, że dostałam uwagę za śpiewanie jej na lekcji :D Nakręca mnie pozytywnie. 
















8 komentarzy:

  1. Ciekawy blog ;) Nagłówek jest świetny <3

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tego typu piosenek, wolę K-POP. ♥ ;)
    Bloga masz ślicznego, współczuję tak napiętego grafiku dzisiejszego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam dziś ciężki dzień choć jutro czeka mnie jeszcze cięższy ale się jakoś da przecież to ostatni dzień :D
    zapraszam na nowy roadział http://bonheur-vole.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się wystrój Twojego blogaa ♥ !

    http://diary-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj każdy czasem ma złe dni :D
    zapraszam do mnie http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Nie słyszałam jeszcze taj piosenki, ale rzeczywiście wpada w ucho ;)
    Nie mogę się doczekać haul'u ^^

    http://zuuzu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmmm! Truskaweczki <3 I love it!

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.