sobota, 25 maja 2013

Dość nietypowa sobota

Cześć. Na początku bardzo przepraszam, że tak rzadko piszę notki, ale jakoś nie mam czasu na przegrywanie tych zdjęć itp. Więc proszę o wybaczenie : D Dzisiaj pogoda jest okropna, na początku padał deszcz, potem niewielka burza zawisła nad moim miastem. Ale gdzieś od około 9 na trochę wyszło słońce. Wtedy właśnie przyjechała rodzina i parę innych gości. Musiałam zajmować się swoją dwuletnią siostrzenicą, co wcale nie jest takie łatwe przy jej energii i oczywiście pozostałymi pięcioma małymi dziećmi w wieku 4-8 lat. Padam. I to dosłownie :D A jeszcze chcę dzisiaj obejrzeć Jeźdźca bez głowy >.<


Od mojej cioci dostałam dzisiaj sukienkę. Nie wiem jak trafiła, ale leży na mnie bardzo dobrze i to chyba jedyna taka rzecz z nie-spodni, w której czuję się znakomicie. Sięga mi trochę powyżej kolan i jest strasznie wygodna. Z powodu słabego oświetlenia oraz braku aparatu nie mogę zrobić zdjęcia, które uchwyci całą sukienkę, więc po prostu wstawiam te zdjęcia wyżej. 

Rzadko płaczę, a jeżeli już to przy tym, co mnie naprawdę wzruszy i wywrze na nie wrażenie. Co jest dziwne, bo nigdy nie płakałam z powodu złości, smutku i przygnębienia o,o Przed chwilą przeczytałam mangę The Flower of Evil i dosłownie jestem zachwycona historią. Może ktoś z Was zna? A jeżeli nie, to gorąco polecam przeczytać ♥ 



Strasznie lubię Lee Hi. Niedawno ją 'odkryłam' i sądzę, że ma piękny głos. Oprócz Rose uwielbiam 1,2,3 oraz It's Over. Co do innych zespołów, wykonawców z Korei - coraz bardziej się do nich przekonuję. Kilka tygodni temu po prostu nie trafiała do mnie muzyka z tamtego kraju, ale przez Lee Hi w końcu ją doceniłam. Ogólnie słucham teraz Teen Top, Nu'est oraz BigBang. Jeszcze An Cafe, ale to z Japonii. 
Jestem ciekawa czy ktoś może zna jakieś inne zespoły i może mi polecić? : )

                                      _________________________________________


6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się tu podoba :)
    Na pewno będę tu wpadała częściej :**
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię opiekować się dziećmi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski blog. Kocham <3 Obserwuję i licze na rewanż .! http://zeta354.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka ;3

    zapraszam do mnie
    www.majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka i piosenka <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.