wtorek, 21 maja 2013

Filmowy piątek, gazetka i misie

Czeeść. Dzisiaj był dość zapracowany dzień (sic!) Ale nie, nie mam zamiaru znowu narzekać na ciągłą naukę. Więc powiem, że po szkole poszłam z Mariolą do takiej fajnej kawiarni w naszym mieście, kupiłyśmy strasznie smaczne ciasteczka w kształcie misiów ( niestety nie zrobiłam zdjęć, bo nie wzięłam nawet telefonu ze sobą, ale kiedyś może Wam pokażę ) Potem wstąpiłam jeszcze do najbliższego kiosku i postanowiłam zdobyć za swoje ostatnie grosze gazetkę. Strasznie je lubię, bo mogę wtedy trochę nabrać inspiracji. No tak, jakby internet sam w sobie nie był  wystarczająco dużym zasobem wiadomości...


No i teraz wróciłam do domu, gdzie od razu musiałam wziąć prysznic, bo jest strasznie gorąco. A na dodatek miałam wf na końcu..dlaczego nie wzięłam ze sobą wody? o,o 

Ogólnie z nudy powodowanej przez to, że jutro są strasznie luźne lekcje, postanowiłam, że poszukam ciekawych filmów do obejrzenia. Zrobię sobie taki filmowy piątek, bo wtedy będę sama w domu. Jak dotąd, kierowana przez Nostalgia Critic'a mam na celowniku:
- Mechaniczna pomarańcza - to trochę stary film, ale jednak zaciekawił mnie
- Jeździec bez głowy 
- Zapomniana melodia - przedwojenny film polski, chociaż oglądałam już go to i tak niewiele zrozumiałam, bo oczywiście nie mogłam się skupić, grając w jakąś grę :D więc postanowiłam jeszcze raz sobie go odświeżyć. Grają tam moi ukochane osoby, aktorzy oraz piosenkarze: Helena Grossówna, Adolf Dymsza oraz Eugeniusz Bodo. 

A Wy może polecilibyście mi jakiś ciekawy film? : ) 

____________________________________________


4 komentarze:

  1. Ja polecam One Day- uwielbiam go.

    verliefd-op-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę zrobić sobie taki seans filmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba zrobię sobie seans serialowy :)
    Klasycznie polecam - Szkołę Uczuć (stary film, ale bardzo fajny).

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ciekawy blog , czytałam każdy post ! :))

    Zapraszam : http://boredomoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.