niedziela, 12 maja 2013

Japoński magazyn Vivi

Cześć. Niedługo muszę iść się szykować na komunię i nie będzie mnie w domu do wieczora...
No więc do tematu - Dzisiaj będzie taka trochę notka tematyczna. Kilka dni temu, oglądając Azjatyckicukier zwróciłam uwagę na pewien magazyn, a mianowicie - Vivi. Zainteresował mnie wygląd okładki oraz szczere zachęty u różnych źródeł i postanowiłam poszukać więcej informacji. Muszę napisać, że Vivi to bardzo ciekawa gazetka. Są tam piękne zdjęcia, pomysły na fryzury oraz nie ma problemu ze zrozumieniem intencji. Chociaż jest to japoński magazyn, to najwięcej tam jest kolorowych fotografii, więc bardzo się ucieszyłam. Niestety - ale w Polsce nie ma (chyba) dostępu do tego pisemka. Szkoda, bo z wielkim zapałem czytałabym kolejne wydane numery. Na razie zostaje tylko internet.


Tyle rzeczy, które cieszą oko...





A skoro już o Azji mowa w tym poście, to postanowiłam, że pokażę Wam naprawdę świetną piosenkę: 


                                                                            

Ach..chciałabym tak umieć tańczyć : ) 


Ps: zdjęcia z komunii będą MOŻE jeszcze dzisiaj, ale nie wiem czy się wyrobię. 


10 komentarzy:

  1. Mogłabyś mi powiedzieć na jakiej stronie internetowej czytasz (oglądasz? :)) ten magazyn? :) A te ciuszki są cudowne, w Polsce się takich raczej nie dostanie :c


    mroczne-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny taki magazyn pewnie w Polsce są jakieś odpowiedniki takiego typu gazety chyba że byś poszukała w empiku tam czasami są gazety z różnych krajów. ;d
    http://carmelovaa.blogspot.no/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję cię do Versatile Blogger Award. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;) blog fajny, a szczególnie ta notka, ponieważ zaciekawiła mnie na serio ;) Azjatki są śliczne <3
    A co do piosenki to fajne ;) a tańczyc da sie nauczyc ;D
    zapraszam do mnie
    http://camilla-camilla97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te japońskie magazyny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Japonie! <3 Moja przyjaciółka pokazała mi jaki to piękny kraj. :) I fajne te magazyny ! ♥

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę masz świetnego bloga, czekamy na następne posty :)
    juliania1219.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam urodę japonek. Takie delikatne buzie i idealna skóra :)

    ~ http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Japonki , nie lubię ;_;
    Obserwujemy ? :D
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog. też lubie ten styl itp.. Może wzajemna obserwacja? Jak tak to zacznij i odp u mnie, żebym wiedziala ;))
    http://dusiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.