sobota, 11 maja 2013

Przygotowania

Cześć. Dzisiaj znowu nauka...chyba się przez nią wykończę. W międzyczasie muszę jeszcze sprzątać w domu, bo goście przyjeżdżają z okazji komunii. Jak ja tego nie lubię :c Chociaż porządek w pokoju mi się przyda.

Chociaż lubię geografię, to jednak nauka z niej nie przypada mi do gustu...

Ach.. i chyba zacznę pisać książkę na komputerze. Tak jest, książkę. W sumie, to już trochę zaczęłam, ale to jakby prolog. Dalej zobaczę jak to będzie. Opowieść ma być oparta na moich cowieczornych historyjkach. Dziewczyna z klasycznymi, długimi, czarnymi włosami, z jasną cerą i drobnymi, czerwonymi usteczkami zawikłana między krwią, tragedią, zbrodnią oraz pięcioma goorącymi chłopakami-wampirami. Wiem, wiem, pomysł oklepany, ale nie zamierzam nigdzie publikować tej książki. Ot tak-dla własnej sytuacji i samozadowolenia. A co ważniejsza-dla przyszłej mnie, która będzie czytać to za kilka lat i dławić się ze śmiechu nad moją interpunkcją, ortografią i stylem pisania. Co to będzie : D


8 komentarzy:

  1. Mam chyba to samo, jeżeli chodzi o geografię :)

    verliefd-op-mode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę geografii...
    Też piszę książkę na komputerze :) Powiem ci, że nieźle się w to wkręciłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey,obserwuje i liczę na rewanż
    Nominuje to Liebster Awards więcej tutaj ----->http://lifeisbeautifull-niunka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem zawsze było napisanie książki. Zaczęłam już kilka, ale jakoś nie potrafię ich skończyć :)obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysl z ta ksiazka :D Ja tyle razy myslalam o pisaniu takiej ksiazki, dalej mysle tylko jak bede miala w koncu wlasnego laptopa :D

    khloesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też piszę książkę na komputerze :)
    Fajny blog,
    http://xagathax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki masz laptop? ;)

    klaudynablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.