czwartek, 30 maja 2013

Mój wymarzony pokój

Hejka wszystkim. Chciałam Was poinformować, że przez kilka postów pewnie nie będzie zdjęć wykonanych przeze mnie, ponieważ znowu utraciłam aparat. Jednak postaram się jakoś to wynagrodzić : )
Więc dzisiaj post związany z wystrojem wnętrz, a mianowicie - jak wyglądałby mój wymarzony pokój.

Ogółem mam dwa pomysły. Jeden -  delikatny, pastelowy, z białymi akcentami. Po prostu widać, że mieszka tutaj dziewczyna. W przyszłości chciałabym zostać okulistą, więc marzę, abym mogła sobie pozwolić na takie przyjemności : )



1 - biurko z wielką tablicą, na której pisałabym sobie jakieś cele, nowe wymagania oraz przypomnienia o ważnych rzeczach 2 - wielkie, mięciutkie łóżko, w którym poczułabym się, jakbym leżała na chmurach, a przy nim oczywiście podręczny stolik 3 - półka na książki - to jest mus!, bo chciałabym w przyszłości dalej pielęgnować swoją miłość do czytania i słowa pisanego, i mam nadzieję, że mi się to uda 4 - obszerna szafa, w której zmieściłyby się moje wszystkie ulubione ubrania i dodatki 5 - stoliczek na którym mogę położyć swój komputer, laptop 6 - inny rodzaj łóżka, też duże i miękkie, ale bardziej eleganckie. nie mogłam się zdecydować na lepsze ; ) 7 - toaletka do codziennej pielęgnacji. mogłabym przy niej stosować jakieś kremy, schować w pudełeczkach różne gumki, spinki oraz biżuterię 8 - część wystroju łazienki, pewnie zauważyliście, że lubię taki jakby styl starodawny, więc ściany wyglądałyby jak zrobiona z kamienia 9 - w łazience, obok wanny i prysznica muszą znajdować się jakieś sole do kąpieli oraz ładnie pachnące świeczki

Drugi wystrój jest jakby takim przeciwieństwem pierwszego - tutaj cechują go ciemniejsze kolory i bardziej jakby...tajemniczość? o,o 


1 - tutaj chodzi mi bardziej o taki nastrój, bo bardzo podoba mi się np. ta lampka oraz taki jakby nieład, ale dość , ogarnięty '  2 - dodatki związane z cyrkiem, jakimiś rzeczami przypominające mi magię zawartą w zwykłych przedmiotach, po prostu kocham takie klimaty 3 - zdjęcia na których widać urywki ze wspomnień z różnych wyjazdów, spotkań itp. oczywiście wisiałyby także na ścianach 4 - nie wiem dlaczego, ale przyciągają mnie tutaj te kolory i ta kanapa. wygląda to tak, że mogłabym się tam schować i zapomnieć o całym świecie... a ja bardzo lubię klaustrofobiczne pomieszczenia,więc znalazłyby się też inne małe miejsca 5 - boju, jak ja kocham takie coś, a mianowicie - ta wieeelka mapa na ścianie! mam już taką jedną w pokoju, Korei Północnej i Południowej, chociaż trochę mniejszą. to jest drugi mus, który muszę mieć. 6 - te zdjęcie rozmarzyło mnie do końca. w moim przyszłym pokoju znajdowałyby się takie okna, przez które padałyby codziennie rano promyki słońca. I nie bałabym się wysokości - lubię takie miejsca, gdzie mogę poobserwować z góry rozległe krajobrazy.


No.. i to na tyle. Przepraszam, że gdzieniegdzie zdania nie rozpoczynają się z dużej litery, nie ma przecinków itp, ale nie mam czasu, bo muszę dalej robić pracę na geografię ;c Btw. kiedy czytałam jeszcze raz ten post, to zauważyłam taką informację, że lubię klaustrofobiczne pomieszczenia, ale i też kocham równiny, ciągłe krajobrazy. No i w sumie tak to jest, chociaż nie wiem dlaczego. Trochę dziwne, ale już się przyzwyczaiłam, że lubię to i to ; ) 

A Wam który wystrój bardziej się podoba? 

8 komentarzy:

  1. Mi z 1 kolarza wszystkie :d http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne fotki

    www.natalia99172.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba pokoje są wspaniałe :)
    Ja chyba wybrałam 2 opcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardziej podoba ten drugi i właśnie robię sobie taki pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog bardziej podoba mi sie ten drugio jeśli moge pożyzę kilka zdjeć z tad bo sa cudowne . Pozdrawiami i obs
    mojmozg13.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. MOim zdaniem zdecydowanie ten pierwszy pokój jest świetny. Także chciałabym taki mieć :)

    Ciekawie piszesz + wpadnij i zostaw po sobie ślad.
    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardziej podoba drugi, ale oba świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. jeej ♥ oba są tak śliczne że teraz się załamię czemu nie mam takiego :D
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.