czwartek, 30 maja 2013

Potrzebuję małej rady

Hejka!

Dzisiaj rodzice wychodzą o około szesnastej na przyjęcie u sąsiadów, więc będę miała wolne. Nie idę, bo nie chcę znowu zajmować się małymi dziećmi, ( które ostatnio dały mi ostro popalić )  ale też i dlatego, że oprócz mnie nie będzie żadnych ludzi w moim wieku. Nie chcę siedzieć znowu wśród dorosłych rozmawiających o pracy, domu itp. No cóż, uroki jedynaków  ; d Wykorzystam ten czas na sprzątnięciu mojego pokoju, oglądaniu filmów, zrobieniu pracy na plastykę ( nieee chcee mi sięęę ) oraz czytaniu. Niestety nie mogę wyjść z domu, bo wszystkie koleżanki wyjechały do rodziny.

Okej, okej. Ale teraz chcę się o coś Was spytać - macie może/znacie/posiadacie jakieś zdanie o smartfon'ie Samsung Galaxy S3 mini? Mój tato w jakiejś tam promocji chciałby go kupić, jeszcze nie wiadomo dla kogo, ale razem rozmyślamy nad plusami i minusami. Poradzicie mi coś? Bo, niestety ( wcale nie przeze mnie :D ) pękła w moim telefonie szybka tak na całą szerokość, ale jakoś da się jeszcze korzystać i normalnie dzwonić. Jeżeli tata zdecydowałby się kupić tego smartfona dla mnie, to chciałabym dołożyć chociaż połowę kosztów.


                                            A Wy jakie macie plany na dzisiejszy dzień? ; ) 


9 komentarzy:

  1. ja domek! :) cudny blog :* zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za obserwacje, odwdzieczam sie tym samym i zapraszam czesciej:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety nie pomogę:)też zastanawiam się nad kupnem nowego telefonu ale nie wiem jakiego:(
    zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio, chcesz się w taki sposób reklamować..?

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny blog i notka :)

    Obserwuje i liczę na rewanż ;3
    remixeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam nikogo kto ma S3 mini, ale przypuszczam, że będzie fajny ; ))
    Ja osobiście mam S2 i go uwielbiam, więc może S3 mini nie będzie aż tak baaaaaaardzo się różnił ; D

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety ci nie pomogę bo nie posiadam takiego telefonu ale widzę że ten telefon jest ładny i biały takiego jakiego szukam więc jest śliczny!!!

    vica-vicky.blogspot..com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://martoszka-marta.blogspot.com/

    my jutro dzien dziecka w szkole ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Myśle że trochę za późno dodaje ten komentarz, ale może go jeszcze zobaczysz, więc tak moja przyjaciółka ma ten telefon, zdjęcia robi na prawdę świetne, jak na razie jej sie nie zacina, ma bardzo dobry, kolorowy i przejrzysty wyświetlacz. Przyjaciółka nie ma żadnych minusów co do tego telefonu. Na prawdę go poleca, a wiesz może gdzie twój tata zamierza go kupić ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.