środa, 8 maja 2013

Panna Cota + wolny dzień

Cześć. W końcu mogę dodać własne zdjęcia z aparatu, sprzęt jakoś ,,odżył''. W ostatnim poście wspominałam o tym, że kiedy tylko będę mogła, dodam zdjęcie Panny Coty zrobionej kilka dni temu. No i proszę bardzo:



Dzisiaj znowu nie byłam w szkole, bo ciągle chora jestem. Ominęła mnie kartkówka z chemii, ale tak czy inaczej będę musiała ją jakoś zaliczyć... A ja wprost tego nie cierpię. :/ Jednak teraz, aby o tym nie myśleć będę pisać o moim wyjeździe na miasto. Około 10 byłam u lekarza, a potem jakoś ubłagałam tatę, abyśmy jeszcze na szybkiego skoczyli do księgarni. A po co? Oczywiście po nową książkę pani Camilli, o której wspominałam już wcześniej. Tym razem ,,Księżniczka z lodu''. Już niedługo wezmę się za czytanie i mam nadzieję, że będzie ona równie spektakularna jak Kamieniarz. Przepraszam, że tak ciągle piszę i piszę na temat książek, ale jakoś tak wychodzi :D



Potem jeszcze pojechaliśmy do sklepu po jakieś owoce, bo u nas świeci nimi pustkami. Truskawki oraz śliwki-Boże, jak ja to uwielbiam *v* Teraz siedzę sobie na kanapie w salonie, oglądam taki serialik na youtube pt. Waga. Jeju, jakie to jest głupie, ale jednocześnie wciągające :D Jestem na 55 odcinku i nie mogę przestać oglądać. 

Mmm...truskawki <3

Dzisiaj Top Model o 21:30. Jestem tak nakręcona, chociaż wiem, że to komercha i tak dalej, ale ma to coś : D Po prostu fajnie się ogląda i o to im chodzi. 


Kogo wolicie? Marcelę czy Tamarę?







6 komentarzy:

  1. Nie przepraszaj za to, że piszesz o książkach :) Coraz mnie osób czyta, więc raczej powinnaś być z tego dumna :)
    Przyznam się, że nie oglądam top model..
    Super notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj oglądałam top model i się już bałam że Marcela odpadnie o_O , ja jestem i za Tamarą i za Marcelą więc nie potrafię wybrać. Może napiszesz krótko w jakimś poście o czym są te dwie książki? (jeżeli już tą druga przeczytasz) ;)

    zapraszam na mojego bloga-> http://carmelovaa.blogspot.no/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ja tez mam obsesje na punkcie ksiazek! Moglabym wiecznie je czytac .;3 I wole Marcele ;)

    veronika-and-veronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nienawidze marceli...
    -------------------------

    wpadniesz? Zaobserwujesz?
    willbefineee.blogspot.com

    +KONKURSY NA MOIM BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie jestem za obiema, nie potrafię wybrać :)
    Czekam na recenzję w sprawie książki !
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubie Marceli wiec Tamare :)
    Zapraszam:jummy-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.