czwartek, 9 maja 2013

Wiosenna pogoda

Cześć wszystkim. Dzisiaj humor mi dopisuje, chociaż mam strasznie dużo do nauki. Kilka godzin temu przyszła Ela żeby dać mi lekcje na jutro i trochę pogadać o różnych sprawach. Muszę powiedzieć, że było bardzo fajnie, ponieważ dawno się nie widziałyśmy z powodu mojej choroby. Jednak jutro wracam w końcu do szkoły...Ale tam czekają mnie zaległe kartkówki i sprawdziany. Pocieszam się tylko tym, że kiedy skończę lekcję, to pojadę z mamą kupić sukienkę na komunię siostry ciotecznej, wiec pewnie jutro pokażę zdjęcia. Może też z przyjęcia, ale to się jeszcze zobaczy.


Marek Grechuta - W dzikie wino zaplątani - ta piosenka wprawia mnie w naprawdę wiosenny nastrój. Uwielbiam twórczość pana Marka i cieszę się, że pochodzę z tego samego miasta co on. 



Ach te widoki zza okna...a raczej ze spacerku ♥


Mam nadzieję, że kartkówki dobrze mi pójdą... : ) 
Miłego piątku!

3 komentarze:

  1. ee tam jutro piątek więc nie jest tak źle. Tylko jeden dzień szkoły masz i znowu wolne. Powodzenia na kartkówkach. Ja w pon mam z angielskiego :(
    http://carmelovaa.blogspot.no/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :)
    Ja już chcę sobotę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jaka sukienkę kupisz/ kupiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.