niedziela, 19 maja 2013

Wiadomość

Cześć, dzisiaj wpadłam tylko, aby napisać, że założyłam nowego bloga. Pamiętacie ( albo i nie : D) jak informowałam Was, że zaczęłam pisać książkę tak dla siebie? Postanowiłam, że po prostu będę publikować ją na stronie internetowej. Lubię wyobrażać sobie nowe sytuacje, historię, więc czemu by nie założyć stronę internetową z własną opowieścią? No więc, jeżeli Was to ciekawi, to kliknij TUTUTUTUTUTU


Oczywiście, że będę prowadzić tego bloga cały czas, ale chciałam zrobić sobie niekiedy taką odskocznię. 
Miłej niedzieli, bo ja lecę dalej się uczyć


3 komentarze:

  1. Chętnie zajrzę i poczytam (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wejdę i poczytam :)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie, że założyłaś bloga o książce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Każdy motywuje mnie do dalszego działania.